Αρχεία: FAQs

4. Ποιοι είναι οι δικηγόροι στους οποίους έχει ανατεθεί το έργο της Συλλογικής Αγωγής;

Το ΙΝΚΑ-Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας απευθύνθηκε σε πέντε (5) δικηγόρους, με πολύ μεγάλη εμπειρία στο Δίκαιο προστασίας των Καταναλωτών, που έχουν καταγράψει μεγάλες επιτυχίες και έχουν εγνωσμένη αξία. Αυτοί είναι (με αλφαβητική σειρά του επωνύμου τους): Αλεξόπουλος Αλέξης, δικηγόρος παρ Αρείω Πάγω του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, με ΑΜ ΔΣ Αθηνών 19829, Καλτσάς Γεώργιος, δικηγόρος παρ’

Read More
24. Το ΙΝΚΑ-ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ τι είναι και τι ρόλο παίζει στη Συλλογική Αγωγή;

Το ΙΝΚΑ-ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ είναι Δευτεροβάθμια Οργάνωση Καταναλωτών Πανελληνίας Εμβελείας εγγραφείσα το έτος 2009 στο Μητρώο Δευτεροβαθμίων Οργανώσεων Καταναλωτών με αριθμό 1. Δυνάμει της 2393/1995 αμετάκλητου απόφασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών αναγνωρίστηκε ως σωματείο με την επωνυμία «ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΓΟΚΕ)», το δε από 15/3/1995 καταστατικό αποτελούμενο από 30 άρθρα καταχωρήθηκε νόμιμα στο

Read More
23. Σε ποια Ένωση Καταναλωτών θα γραφτώ;

Το ΙΝΚΑ, λαμβάνοντας συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη από εσάς την αίτηση εγγραφής, αναλαμβάνει να την διαβιβάσει στην πλησιέστερη, προς τον τόπο κατοικίας σας, πρωτοβάθμια Ένωση Καταναλωτών. Από το σημείο εκείνο και μετά, θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας ο υπεύθυνος της Ένωσης, στην οποία έχει διαβιβαστεί η αίτησή σας, για να σας ενημερώσει ότι έλαβε την

Read More
11. Η προθεσμία εξόφλησης του λογαριασμού λήγει άμεσα. Τι πρέπει να κάνω;

Είναι πιθανό, η προθεσμία εξόφλησης του λογαριασμού να προηγείται του χρόνου άσκησης των Αγωγών και των αιτήσεων λήψης ασφαλιστικών μέτρων, με αποτέλεσμα να φαίνεται ότι δεν μπορεί να βοηθήσει έγκαιρα καμία από τις δικαστικές διαδικασίες που έχουμε ξεκινήσει. Σε αυτή την περίπτωση, η μόνη ασφαλής λύση που προκρίνει η νομική μας ομάδα είναι να υποβάλλετε

Read More
10. Μέχρι να εκδοθεί η απόφαση επί της Αγωγής, πώς μπορούμε να καλυφθούμε δικαστικά;

Έχουμε επίγνωση της έντασης και της οξύτητας του προβλήματος. Για το λόγο αυτό, είναι στις προθέσεις μας, να ασκήσουμε αιτήσεις λήψης ασφαλιστικών μέτρων, ζητώντας να ρυθμιστεί προσωρινά η κατάσταση, μέχρι να εκδοθεί οριστική απόφαση επί της Συλλογικής Αγωγής. Η διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων είναι η ταχύτερη διαδικασία που διαθέτει η Ελληνική Δικαιοσύνη. Στην πράξη και

Read More
32. Δεν τα καταφέρνω με τους υπολογιστές. Μπορώ να έρθω κάπου;

Ασφαλώς. Η Γραμματεία του ΙΝΚΑ βρίσκεται στην οδό 3ης Σεπτεμβρίου 13, στην Αθήνα και λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα-Παρασκευή). Πριν την επίσκεψή σας και προς αποφυγή πολύωρης αναμονής και ταλαιπωρίας είναι αναγκαίο να κλείσετε τηλεφωνικά ραντεβού στον τηλέφωνο 210 36 32 443.

Read More
31. Είμαι ήδη μέλος μιας Ένωσης Καταναλωτών, που είναι μέλος της Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδας. Θα πρέπει πάλι να πληρώσω;

Σε αυτή την περίπτωση, απαλλάσσεστε από το ποσό της εγγραφής, ύψους 20 ευρώ. Όμως επιβαρύνεστε κανονικά τα υπόλοιπα κόστη, αφού αυτά αφορούν αποκλειστικά την οικονομική κάλυψη της διαδικασίας άσκησης της συλλογικής αγωγής.

Read More
30. Πώς μπορώ να πληρώσω τα παραπάνω ποσά;

Είναι δυνατή η on line πληρωμή με τη χρήση χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας συναλλαγών, μέσω της επιλογής “Πληρωμή με κάρτα” που θα βρείτε στο μενού, στο επάνω δεξί μέρος αυτής της ιστοσελίδας. Η υπηρεσία παρέχεται μέσω της ασφαλούς υπηρεσίας πληρωμών της Viva Wallet. Επίσης, η πληρωμή είναι δυνατή με κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

Read More
29. Έχει κόστος όλο αυτό κι αν ναι πόσο;

Η διαδικασία άσκησης μιας Συλλογικής Αγωγής είναι ιδιαίτερα δαπανηρή. Ήδη έχει κινητοποιηθεί μια ομάδα δικηγόρων, τόσο για τη σύνταξη της αγωγής όσο και για τη διαχείριση τυχόν εμπλοκών σε σχέση με τους παρόχους αλλά και για αναφορές προς το Συνήγορο του Καταναλωτή (εάν απαιτηθούν), έχει δημιουργηθεί ειδική γραμματεία για την εγγραφή καταναλωτών ως μελών της

Read More
Βρείτε μας στο facebook
Βρείτε μας στο Twitter
Λάβετε τις ενημερώσεις μας