Θεωρητικά, με την υπογραφή της σύμβασής σας λάβατε ένα αντίγραφο της σύμβασης για το αρχείο σας. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν υπάρχει διαθέσιμο αυτό το αντίγραφο, τότε μπορείτε να ζητήσετε από τον πάροχό σας να σας χορηγήσει ένα νέο αντίγραφο της σύμβασής σας. Για να σας βοηθήσουμε, έχουμε ετοιμάσει ένα προσχέδιο αίτησης, που θα βρείτε εδώ.
Εσείς θα χρειαστεί να εκτυπώσετε την αίτηση, να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στα αντίστοιχα πεδία, να συμπληρώσετε την ημερομηνία και να την υπογράψετε. Ύστερα θα πρέπει να την υποβάλλετε στον πάροχό σας (είτε σε κάποιο κατάστημα εξυπηρέτησης, είτε διαδικτυακά).
Σε περίπτωση που η κατάθεση της αίτησης γίνει σε φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να ζητήσετε να σας εκδώσουν φωτοαντίγραφο της αιτήσεως, επί του οποίου ο υπάλληλος που την παρέλαβε θα βεβαιώσει την παραλαβή και θα θέσει ημερομηνία, υπογραφή και ονοματεπώνυμο.