28. Έκανα αίτηση στον πάροχό μου για να μου εκδώσει αντίγραφο της σύμβασης αλλά ο πάροχος δεν μου χορηγεί αντίγραφο. Τι κάνω;

28. Έκανα αίτηση στον πάροχό μου για να μου εκδώσει αντίγραφο της σύμβασης αλλά ο πάροχος δεν μου χορηγεί αντίγραφο. Τι κάνω;

Εάν η αίτησή σας έγινε διαδικτυακά, τότε θα πρέπει να μας προωθήσετε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με το οποίο υποβάλλατε το αίτημα χορήγησης αντιγράφου της σύμβασής σας. Η προώθηση θα πρέπει να γίνει στο email του ΙΝΚΑ-ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (info.inka.gr@gmail.com).

Εάν υποβάλλατε την αίτησή σας σας κάποιο κατάστημα εξυπηρέτησης του παρόχου σας, τότε μας προωθείτε την αίτηση που υποβάλλατε (στην οποία θα πρέπει να φαίνεται η βεβαίωση της παραλαβής της, όπως αναφέρεται στην ερώτηση 22) με την οποία υποβάλλατε το αίτημα χορήγησης αντιγράφου της σύμβασής σας. Η προώθηση θα πρέπει να γίνει στο email του ΙΝΚΑ-ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (info.inka.gr@gmail.com)

Σύντομα, ένας δικηγόρος από τη νομική ομάδα του ΙΝΚΑ-ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ θα επικοινωνήσει μαζί σας, ώστε να σας βοηθήσει να λάβετε τα έγγραφά σας.

Σημειώστε, ότι ενδεχόμενη εξακολουθητική άρνηση του παρόχου να σας χορηγήσει αντίγραφο της σύμβασής σας, μπορεί να καταλήξει σε πρόταση εκ μέρους της νομικής ομάδας, για την υποβολή αναφοράς προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Σε περίπτωση που επιλέξετε την υποβολή αναφοράς στον Συνήγορο του Καταναλωτή, η νομική ομάδα του ΙΝΚΑ-ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ θα σας παρέχει την απαραίτητη αρωγή σε όλη τη διαδικασία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Βρείτε μας στο facebook
Βρείτε μας στο Twitter
Λάβετε τις ενημερώσεις μας